Ännu en blogg

Hur många bloggar kan man starta under ett liv? 

Tror nästan att Ord & Drömmar är min tjugonde-någonting. Men på något sätt så känns den slutgiltig, som om jag och den kommer att hålla ihop i många år framöver. En karta över mina kommande dilemman och kval. 

Undrar ni lite över namnet på bloggen? Då ska jag berätta för er! (ny random riktning på inlägget)

Jag är en väldigt entusiastiskt läsare och boknörd, så det kommer lite av sig själv att jag älskar ord. Jag älskar att skriva och läsa ord, och med bloggens hjälp så är jag inriktad på att utveckla mitt språk. Hitta nya ord, prova nya meningar.
Jag gillar även att drömma mig bort, speciellt när det gäller min egen framtid. Prova olika yrken, gå på värsta äventyren och vara omringad av underbara vänner och familj.
Så det är av dessa två jag tog för bloggen titel - det är också det som bloggen kommer handla om mest.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar